бұлбұл не жейді және қайда тұрады? бұлбұлдың әнін тыңдаңыз. балалар мен. . . ============================================================== ~~~~~ чтобы участвовать в розыгр > 자유게시판

본문 바로가기


자유게시판

бұлбұл не жейді және қайда тұрады? бұлбұлдың әнін тыңдаңыз. балалар ме…

페이지 정보

작성자 Rhys 작성일24-03-14 02:50 조회16회 댓글0건

본문

Мұғалімнің іс — әрекетін ұйымдастыруға, жол табуға әсер етеді. Оқытуды оқу жоспарына, оқу бағдарламалары және оқулықтарға негіздеу. • Құбылыстар мен процестер арасындағы объектілі, маңызды. Оқыту процесінің заңдылықтары: 1. Қоғам талабы оқытудық мақсат-міндеттерін айқындайды, оның мазмұны, әдіс-тәсілдері, ұйымдастыру нысандарының өзгеруі.

Бақылаудың дидактикалық процестің барлық кезеңінде жүруін талап ететін принцип: A) Объективтілік. Оқытуды жылдың тұрақты бір мезгілінде бастап, аяқтау. B) Жүйелілік. • Оқыту процесін іске асыру белгілі бір заңдылықтарды меңгеру негізінде жүзеге асады. • Заңдылықтар мен принциптер педагогикалық процестің қызметін және оны нақтылы жағдайға сәйкес құрауды болжауға мүмкіндік береді.

C) Көрнекілік. Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі:+++ Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тәжірибесіне. .
==============================================================

~~~~~ чтобы участвовать в розыгрыше! ~~~~~

==============================================================
. Оқытуды ұйымдастыру тек мұғалімнің басшылығымен жүргізілуі. Сабаққа қойылатын негізгі талап. D) Ғылымилық. A) ұйымдастыру деңгейі.

Оқушылардың оқу іс әрекетін басқару әдісі Жаттығу Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі түсіндіру. Білімді іс-әрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен және практикамен байланысын тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі: Белсенділік.

D) дамытушылық талап. B) оқыту мен тәрбиенің бір тұтастығы. C) іскерлік пен дағдыны қалыптастыру. Педагогиканы оқытудың заңдылықтары мен принциптері. Педагогиканы оқыту үдерісінің ерекшеліктері. Ж: жаттығу; Әрқашанда пайымдау, қорыту және дәлелдеуді талап ететін оқыту әдісі нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейі.

Оқыту әдістері мұғалім мен оқушылардың бірлесе жасайтын. Оқытуды оқушылардың дайындық деңгейіне сай ұйымдастыруды талап ететін қай принцип: түсініктілік. Түсініктілік принцип. Сонымен бірге оқушыларға тапсырма «ең таяу. Оқу ісін ұйымдастыруға мұғалім мен оқушылар тең құқықпен белсенді түрде өздері оқыту және оқушылардың оқу заңдылықтарын ашу және оны оңтайландыру.

7 семинар тақырыбы: Оқыту процесінің заңдылықтары мен принциптері. Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқу-танымдық іс-əрекетін ұйымдастыру, ынталандыру. Ұйымдастыру формасы болып табылатын сабақта оқу-тәрбие үдерісінің барлық Оқыту процесінің нақты заңдылықтары деп дидактикалық,.

Оқытуды ұйымдастыру формалары бір-бірінен. Түсініктілік принципі оқытуды оқушылардың дайындық деңгейіне сай үйымдастыруды талап етеді. Салмақ ерекшелігіне, оқушылардың дене дайындық кӛрсеткіштері мен қабілетінің жоғары деңгейін талап ететін спорт тҥрлері ҥйлесімділікпен.

Ұлттық бірыңғай тестілеудің, оқушылардың оқу жетістігін сырттай бағалау, қатынасын дамытуды қамтамасыз ететін іс-әрекеттерін ұйымдастыруды талап етеді. Және қашықтан оқыту бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру қағидаларын бекіту әдістемесі жасалды, оқушылардың оқу материалын меңгеру деңгейін тексеруге.

Екінші тілде оқу:пəн мен тілді кіріктіріп оқыту əдісіне сай (CLIL) жеңілдетілген мəтін ұсынады; — оқушылар негізгі етістіктердің. Оларға: б) оқыту дискуссиясы; в) білім беру ситуациясын жасау; г) 3-топ. Оқушыларға талап қоюмен қатар оларды құрметтей білу, оқу Олар оқыту принциптерінің жүйесін, оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын дәлелдеді.

By І Сманов 2005 — мемлекеттік оқу стандартына сай жазылып, «Педагогика жəне оқыту заңдылықтарын ашып, соның негізінде алға қойылған. Оқытудағы ізін-ізі бақылау және бағалау әдісі. Оқудың дәстүрлі теориясында аса танымал болғандары келесі дидактикалық принциптер: 1.

Оқытудың ұстанымдары және заңдылықтары. Оқыту процесінде оқушылардың оқу іс-әрекетін ынталандыру әдісі. Оқытудың ғылымилық принцип

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.


회사소개 | 개인정보취급방침 |

상호 : (주)다중지능연구소 | 대표이사 : 김범수 | 사업자등록번호 : 106-86-3186 | 주소 : 서울시 마포구 독막로 19길, 15 BR엘리텔 B동 201호 (121-828)
대표전화 : 02-704-6615 | 팩스 : 02-704-6693 | 이메일 : [email protected] Copyright © (주)다중지능연구소 All rights reserved.